DISTRIBUIM INCREDERE LOGISTICA PROPRIE PROFESIONALISM SI STABILITATE

Sediu Central – Piatra Neamt

 
  • Str. General Dascalescu nr.12 A, 610191 Piatra Neamt, Romania

  • SECRETARIAT: 0233 237 270

  • office@dinamic92.ro

  • _______________________________________________

  • Dinamic 92 Distribution

  • Nr. ord. Reg. Com./an: J27/1115/1992

  • CIF: RO 2045181, Capital social: 1.000.000 lei

  • UniCredit Bank Piatra Neamt,

  • IBAN: RO03 BACX 0000 0005 6115 7000

  • Citi Bank, IBAN: RO54 CITI 0000 0007 5600 8005

  • _______________________________________________

  • CALL CENTER: 0723 462 642

Documente acceptate doar in format PDF, JPG, DOC, DOX ( 3 Mb )

Vino in echipa Dinamic 92! Descopera job-urile disponibile pentru o cariera de succes in cadrul companiei.

Specialist marketing digital (la sedul din Piatra Neamt), cu urmatoarele responsabilitati principale:

Daca ai minim 2 ani experienta in activitati de Marketing Digital, daca esti pasionat de ceea ce faci, motivat de provocari si doresti sa progresezi in mod continuu, atunci ai toate atributele necesare pentru a fi parte din echipa noastra.
 
Atributiile principale ale postului sunt:
– pregateste proiectele implicandu-se activ in obtinerea informatiilor si materialelor necesare de la persoanele implicate;
– contribuie cu idei in organizarea promotiilor si concursurilor de pe platformele firmei (social media, site, etc);
– realizeaza grafica si continutul pentru postari – un atu este abilitatea de a lucra in programe de grafica: Corel, Photoshop;

– realizeaza continut pentru articolele de pe blog, utilizand structuri de cuvinte cheie analizate si validate;
– implementeaza campanii, in functie de obiectivele setate pentru realizarea KPI-urilor;
– gestioneaza strategii si calendare anuale de comunicare pentru conturile de sociale media locale – Facebook, LinkedIn, Instagram etc;
– Incarca content pe site-urile companiei si evalueaza markerii din Google Analytics.
 
Locul de munca se afla la sediul central al Dinamic 92 Distribution, din Piatra Neamt, B-dul G-ral Dascalescu, iar jobul implica prezenta fizica zi de zi la biroul de marketing de la Piatra Neamt.
Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora.
Contractul de munca se incheie pe perioada nedeterminata.

Economist/ Contabil cu experienta (la sedul din Piatra Neamt), cu urmatoarele responsabilitati principale:

– verifica documentele contabile si asigura supervizarea financiar-contabila a acestora;
– intocmeste balanta contabila si face analize pe baza rezultatelor obtinute si previzionate;
– pregateste declaratiile si raportarile periodice, lunare, semestriale si anuale.

Candidatul ideal:
– studii superioare de contabilitate si experienta in domeniu de minim 5 ani;
– cunostinte teoretice si practice in domeniul legislatiei economice necesare exercitarii functiei;
– experienta in lucrul de echipa;
– abilitati de comunicare (relationare), seriozitate, personalitate dinamica;
– Integritate morala si etica profesionala;
– cunostinte avansate de operare PC (Excel in special)
 
Locul de munca se afla la sediul central al Dinamic 92 Distribution, din Piatra Neamt, B-dul G-ral Dascalescu, iar jobul implica prezenta fizica zi de zi la biroul de la Piatra Neamt.
Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora.

Contractul de munca se incheie pe perioada nedeterminata.

Director regional de vanzari instalatii sanitare zona Est pentru Punctul de lucru P. Neamt, cu urmatoarele responsabilitati principale:

– supervizeaza si dezvolta activitatea echipei de vanzari din zona de est a tarii in conditii de rentabilitate si eficienta;
– face legatura intre directorii de la sediu si agentii de vanzari din teren, asigurand fluxul de informatii dintr-o parte in alta si invers;
– urmareste derularea activitatilor comerciale in conformitate cu contractele incheiate;
– implementeaza politicile de vanzari si marketing la nivel de client;
– implementeaza impreuna cu agentii pe care-i coordoneaza, strategia de vanzare, conform KPI stabiliti la nivel managerial si urmareste realizarea planului de vanzari si profit;
– se deplaseaza in teren alaturi de agentii de vanzari, supervizandu-le activitatea si-i invata sa prezinte si sa vanda produsele companiei, intr-un mod profesionist;
– instruieste agentii de vanzari de teren, atat pe parte de produse, cat pe parte de vanzari, strategii de abordare a clientilor;
– se ocupa de integrarea agentilor noi de vanzari in echipa, avand un rol de formator intern;
– face propuneri de imbunatatire a activitatii si se implica in mod activ in gasirea de solutii constructive, care sa aduca plus de valoare atat pentru angajati, cat si pentru companie.

Cerintele ce trebuiesc indeplinite de candidati sunt: 

– experienta in vanzarile B2B de minim 5 ani;
– experienta in management/ in coordonarea unei echipe de min 2 ani/ orientare catre dezvoltarea business-ului, initiative, implicare, focusare pe rezultat;;
– cunostintele si experienta in domeniul instalatiilor sanitare/ materialelor de constructii pentru amenajari interioare reprezinta un avantaj important;
– capacitate de a lucra eficient si eficace cu toate tipurile de personalitate;
– cunostinte de operare pe calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, etc;
– disponibilitate de deplasare pe mai multe judete ale tarii, cu cazare in orasele in care va face delegatii;
– bune abilitati de comunicare, relationare, organizare;
– permis de conducere categ B;
– domiciliul in Piatra Neamt, Roman sau Bacau.

Reprezentant de vanzari instalatii sanitare si materiale de constructii pt amenajari pentru divizia ambiental Bucuresti-Ilfov, cu urmatoarele responsabilitati principale: 

– prezintа si promoveаza produsеlе companiei prin contactаrea clientilor аctuali si atrаgеrеа dе noi pаrtеneri;
– vinde produselе compаniei cаtre rеvanzatori si clienti finali (experienta in vanzarile B2B reprezinta un avantaj);
– incaseaza facturile emise la termenele stabilite;
– raspunde de indeplinirea targetelor cantitative si calitative de vanzari in zona alocata;
– raspunde de mentinerea si imbunatatirea relatiei cu toti clientii;
– actioneaza in permanenta in vederea cresterii numarului de clienti activi;
– foloseste eficient resursele companiei.
Cerintele ce trebuiesc indeplinite de candidati sunt: 

  • experienta in vanzarile de teren catre revanzatori si clienti finali (persoane juridice);
  • studii medii;
  • abilitati de comunicare, relationare, negociere;
  • abilitati de planificare si organizare;
  • orientare catre client si rezultate;
  • capacitate de lucru in echipa;
  • experienta in dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii;
  • permis de conducere categoria B;
  • disponibilitate de deplasare pe raza a 1-2 judete.

Programul de lucru este L-V, de la 08.30-17.00 cu pauza de masa inclusa.
Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata.
Veniturile brute si nete nu sunt plafomate superior, fiind corelate cu rezultatele obtinute.
Se ofera training de specialitate si oportunitati de crestere si de dezvoltare personala si profesionala.
Mediul de lucru este placut, iar echipa este tanara, frumoasa, stabila si performanta (suntem lideri detasati in distributia nationala de anvelope auto).

Sef atelier vulcanizare auto/ Sef service roti pentru divizia auto Bucuresti, cu urmatoarele responsabilitati principale: 

– coordoneaza si dezvolta activitatea din cadrul service-ului de roti/ service auto atat prin atragerea de noi clienti cat si prin gestioneaza portofoliul actual de clienti si fidelizarea acestora;
– coordoneaza, indruma si controleaza dpdv tehnic si managerial activitatile vulcanizatorilor din cadrul service-ului de roti si se implica in mod direct in motivarea echipei (training, formare, integrare), precum si in implementarea politicilor firmei, astfel incat acestia sa fie pregatiti sa reprezinte compania in relatiile de colaborare cu partenerii, pentru cresterea cifrei de afaceri cu clientii deja existenti si prin atragerea clientilor noi;
– colaboreaza cu echipa de agenti de vanzari Dinamic 92 si se implica in activitatea de vanzare a anvelopelor la nivelul service-ului;
– stabileste necesarul de piese de schimb si materiale necesare pentru buna desfasurare a activitatilor de service roti/ vulcanizare auto, etc;
– organizeaza si planifica perioada de interventie in mod realist si se asigura de luarea tuturor masurilor ce se impun pentru a rezolva interventiile cu corectitudine si in timp util;
– furnizeaza informatiile necesare clientilor in mod profesionist, acestia sa revina in service-ul firmei si pentru viitoarele verificari si lucrari;
– colaboreaza cu conducerea firmei si ia masurile necesare pentru a rezolva interventiile cu corectitudine si in timp util.
Cerintele ce trebuiesc indeplinite de candidati sunt: 
– calificari si experienta de min 3 ani in domeniul unui service roti / vulcanizare auto;
– experienta in coordonarea si motivarea unei echipe de vulcanizatori auto;
– experienta in relaţiile comerciale, în lucrul direct cu cu partenerii si cu potentialii parteneri ai societatii;
– cunoştinţe bune de utilizare a sistemelor de operare Windows si a aplicatiilor Office (de genul Word si Excel);
– cunostinte bune de utilizare a programelor specifice activitatilor dintr-un service auto/ programe de identificare piese si consumabile auto;
– cunoasterea legislatiei in domeniu;
– bune abilitati de comunicare, relationare, organizare;
– capacitate de organizare si de a lucra in echipa;
– capacitate de a lucra cu indicatori de performanta specifici activitatii de service.

Operator gestionare flote auto/ Reprezentant comercial pentru divizia auto Bucuresti, cu urmatoarele responsabilitati principale: 

– Intocmire fisa si creare client;
– Introducerea datelor necesare in platforma pentru a putea derula activitatile de service si de monitorizare a flotei auto;
– Monitorizare si asigurare stoc tampon anvelope auto corelat cu forecast-ul de achizitie al clientului;
– Monitorizare preturi si comunicarea acestora, conform clauzelor contractuale a eventualelor modificari de preturi;
– Asigurarea disponibilitatilor de anvelope auto pentru reperele solicitate;
– Solicitare disponibilitati pentru reperele ce nu sunt pe stoc;
– Transmiterea preturilor negociate catre departamentul achizitii pentru a le importa in sistem;
– Plasarea comenzilor de anvelope auto pe fiecare masina in parte;
– Urmarirea comenzilor cu livrare la parteneri;
– Raportare catre clienti a stadiului livrarilor;
– Corespondenta la nivel operational cu clientii;
– Corespondenta la nivel operational cu partenerii de service auto la nivel national;
– Corespundenta cu gestionarii privind miscarea anvelopelor in si din hotelul de anvelope in functie de solicitarile clientilor;
– Recuperarea anvelopelor demontate si aducerea acestora in hotelul de anvelope;
– Administrarea programarilor catre service-urile partenere;
– Evidenta facturilor si transmiterea acestora catre clienti;
– Evidenta facturilor de la parteneri si refacturarea catre clienti conform preturilor negociate;
– Confruntarea periodica a soldurilor de anvelope auto pentru evitarea diferentelor de sold.
Cerintele ce trebuiesc indeplinite de candidati sunt: 
studii medii/ superioare;
– abilitati de comunicare, relationare si negociere;
– abilitati de planificare si organizare;
– orientare catre client si rezultate;
– capacitate de lucru in echipa;
– experienta in dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii;
– seriozitate, corectitudine, acuratete, implicare, perseverenta,
– disponibilitate de a munci pentru atingerea KPI;
– spirit de echipa;
– experienta in domeniu constituie un avantaj;
– bune cunostinte de operare PC.

Operator calculator facturare debutant (service auto) pentru Bucuresti, cu urmatoarele responsabilitati principale: 

– preia si proceseaza comenzile venite de la agentii de vanzari, resp clientii firmei, in baza procedurilor interne;
– intocmeste facturi si alte documente de iesire marfuri din service-ul de roti/ depozit anvelope;
– tine evidenta formularelor cu regim special;
– executa lucrari de registratura;
– opereaza si inregistreaza documente specifice in sistem.
Cerintele ce trebuiesc indeplinite de candidati sunt: 
– studii medii;
– seriozitate, corectitudine, acuratete, implicare, perseverenta; organizare, disponibilitate de a munci;
– spirit de echipa;
– experienta in domeniu constituie un avantaj;
– bune cunostinte de operare PC
.
Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa.
Transportul angajatilor din Bucuresti la locul de munca este asigurat cu masinile societatii.
Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata.

Inspector ITP service auto Piatra Neamt, cu urmatoarele responsabilitati principale: 

– realizeaza inspectiile tehnice periodice pentru autoturisme, conform legislatiei si a procedurilor interne;
– stabileste necesarul de piese de schimb şi materiale necesare intervenţiei;
– ofera clientilor soluţiile de remediere într-un raport tehnic calitate-preţ adecvat;
– atrage clienti noi pentru activitatie de service auto;
– colaboreaza constructiv si eficient cu Seful de service auto/ Sef centru reparatii auto.
Cerintele ce trebuiesc indeplinite de candidati sunt: 
– calificari in domeniu si experienta in domeniul unui service auto – constituie un avantaj;
– atestat RAR sau atestat inspector ITP;
– cunostinte bune de utilizare a programelor specifice activitatilor dintr-un service auto/ programe de identificare piese si consumabile auto;
– cunoasterea legislatiei in domeniu;
– experienta in relaţiile comerciale, în lucrul direct cu cu partenerii si cu potentialii parteneri ai societatii
– bune abilitati de comunicare, relationare, organizare;
– capacitate de a lucra in echipa;
– domiciliul in Piatra Neamt.

Programul de lucru este L-V: 08.00-17.00 cu pauza de masa inclusa.
Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata.
 

LUCRATOR IN DEPOZIT/ MANIPULANT MARFURI – pt Savinesti, Piatra Neamt, Bucuresti, Cluj, Timisoara, Constanta;

STIVUITORIST DEPOZIT – pt Savinesti, Piatra Neamt, Bucuresti, Cluj, Timisoara, Constanta;

SOFER DISTRIBUTIE PE MASINI de 3,5 TONE – pt Constanta Cluj, Timisoara;

VULCANIZATOR AUTO – Constanta, Bucuresti, Piatra Neamt.